27 Nisan 2014 Pazar

ASK SIMDI ♥ ( Now Is Good ) Film Yorumu





 Ben Ölmeden Önce kitabının filmi...
ve sanırım aşırı derecede güzel bir film :') En kısa zamanda izlemeniz dileğimle... Kitabı da güzeldi bu aradaa :)











Detaylar : Tessa, lösemi hastalığına yakalanmış, gördüğü dört yıllık kemoterapi tedavisinin ardından doktorlar tarafından iyileşemeyeceği yönünde teşhis konulmuş gencecik bir kadındır. Ölümü kabullenen çaresiz Tessa son günlerini hastanede tedavi olarak ya da acı çekerek geçirmeyi istemez. Bu süreci sevdikleriyle birlikte olabileceği hayat dolu anlarla değerlendirmeye karar veren genç kadın ölmeden önce yapmak istediklerini sıraladığı bir liste hazırlamaya koyulur. 

~ Kesinlikle film mükemmeldi. Kitabından dolayı filmin sonunu bildiğim için baştan sona kadar durmadan ağladım. Çünkü gerçekten Adam ve Tessa'nın aşkı çok güzeldi :') . Açıkçası bu sefer filmi kitabından daha çok sevdim. Böyle sürekli gülen bi ifadede olan Adam'dan dolayı mı yoksa cidden kitabı izlemenin verdiği keyiften midir bilmem :') Sonunda cidden ağlamaktan öldüm. Ağlayıp rahatlamaya ihtiyacı olan varsa kesinlikle izlesin derim :') İyi Seyirler ...

Spoiler : 

* Tabii ki çoğu kişi gibi ben de görmeyi çok istediği Zoey'nin bebeğini göremeyeceğini tahmin etmiştim :/ Gerçekten çok çok üzücü. Fakat ne kadar ağlasam da sonu gerçekten çok kötü bitmedi bence. Sonuçta ölmeden önce gerçekten gerçek aşkını buldu. Adam ne kadar üzülse de Tessa sayesinde üniversiteye gitmeye karar verdi. Kesinlikle kanser olmasaydı her şey çok daha güzel olurdu fakat filmin bu formatında,dram temasında birbirlerini bulmaları çok güzel :') 
Gerçekten çok duygusaldı...  Adam Tessa
---------








- Başka biri olarak tekrar geri geleceğim.Bir gün sana yaklaşıp hangi bölümde olduğunu soran, vahşi saçlı kız olacağım.

+ Ve ben de sana ilk görüşte aşık olacağım. Tekrar.










~ Hayatlarımız an serilerinden oluşur. Her biri sona doğru bir yolculuktur.









- Her yerdesin Tessa.
+ Yaptı. Dünyaya ismimi yazdı. 













   + En iyi arkadaşımın doğumu nisanda. Bebeğini görebilecek miyim?
- Hayır. 

~~~~~~

- Benden ne istiyorsun Tess?
+ Benimle kal. Geceleri benimle kal. Geceleri birlikte uyumak. Birlikte uyanmak. Kahvaltı yapmak.
- Gerçekte ne istiyorsun?
+ Karanlık olduğunda benimle olmanı istiyorum. 

    ~~~~~~~

- Veda etmelisin Cal..
+ Hayır.
- Hadi hayatım, bu önemli.
+ Ölümüne sebep olabilir.
- Senin söylediğin hiçbir şey onu öldürmez tamam mı?
- Artık gidebilirsin, gidebilirsin..
+ Hoşça kal Tess. İstersen bana dadanabilirsin. Korkmam. 




Fragman : 



Lana Del Rey - Blue Jeans 



Ben Ölmeden Önce Kitap Yorumum İçinTıık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...