11 Nisan 2014 Cuma

Direkt Seri Yorumu : Seçilmis - Marilyn Kaye


♥ Hayatımın ilk fantastik serisi de bu olsa gereek! Sınıf arkadaşlarımın ellerinde bu kitapları harıl harıl okuduklarını görüp de heveslenerek başlamıştım seriye. Severek de okumuştum. Sıkıcı değil fakat mükemmel de değil. Biraz 12-13 yaşlarına hitap ediyor bana kalırsa. Hani şuan olsa ayrıca okumak için almazdım fakat yine de ayrı bi heyecanı var :D. Hâlâ ruhum çok büyümediği için yine okusam aşırı sıkılmam. Cümle yapısıyla, anlatım yapısıyla ve konu bakımından biraz küçük yaşlara hitap ediyor dediğim gibi. Ayrıca kitap kapakları içeriğiyle çok uyumsuz :D (bkn :  çirkin ve asosyal olan görünmezlik yeteneğine sahip traceyin kitap kapağında Avril Lavigne var asdfg ) bundan dolayı  15-16 yaşlarındaysanız gidin alın demem. Fakat yine de çok sıkıcı değil :)

^^ Konusundan Biraz Biraz : Bir okul var, ve bu okulda özel bir sınıf var.''Seçilmişler Sınıfı''. Özel yetenekleri olan (beden değiştirme,ölülerle konuşma,görünmez olabilme vb.) öğrencilerin okuduğu bu sınıfın öğrencileri öğretmenleri Madam'dan yeteneklerini geliştirmek için dersler alıyorlar. Tabii ki düşmanları da var ve her kitapta ayrı bir öğrencinin ağzından gelişmeler anlatılıyor. Şuanlık 6 kitaptan oluşan bir seri. Yazar yazmaya devam ederse 9 kitaba tamamlanacak.

Puanım : 3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...