26 Nisan 2014 Cumartesi

Kitap Yorumu : Açlık Oyunları - Suzanne Collins


Arka Kapak : 'Bu kitaba o kadar bağımlı kaldım ki, yemeğe çıktığımda bile kitabı yanımda taşıdım ve masanın altında okumaya devam ettim. Hikayesi beni birçok gece uykusuz bıraktı çünkü bitirdiğimde bile, yatakta bu kitabı düşünmeye devam ettim. Açlık Oyunları kesinlikle büyüleyici.'
—Stephenie Meyer

'Elimden bir türlü bırakamadım… Bağımlısı oldum.'
—Stephen King

KAZANMAK ÜN VE TALİH, KAYBETMEK İSE KESİN ÖLÜM ANLAMINA GELİR. BU OYUNUN GALİBİNİN KARNI DOYACAK KAYBEDEN İSE ÖLÜMLE TANIŞACAK… AÇLIK OYUNLARI BAŞLASIN..

İddia ediyoruz Açlık Oyunları'nın bağımlısı olacaksınız ve bir sonraki kitabı sabırsızlıkla bekleyeceksiniz…




♥ Tabii ki tek kelimeyle müthişti... Ciddiyim 8. sınıfta sınav senemde arkadaşlarım derslerime çalışmam - kitabı elimden bırakmam diye Açlık Oyunları'nı okutmamışlardı :3 Ben de anca bu zamanlarda okuyabildim ve iyi ki de okumuşum. Gerçekten filmi ilk izlediğimde pek anlamamıştım ve acaba biraz abartıldı mı bu seri demiştim fakat kitabını okuyunca serinin fanlarına gerçekten hak verdim :) Zaten bir filmin kitabını okumak her zaman herkesin tavsiyesidir bir kez de ben tavsiye ediyiim :D Filmi izlediyseniz bile kitabı da mutlaka okuyuun! 2. kitabın filmini izledim ve film gerçekten güzeldi :) Kitabını da okuyacağım mutlakaa ♥


♥ Kitap, tabii ki bütünüyle Peeta,Katniss ve Açlık Oyunları üzerine kurulu. Sürükleyici,sıkmayan gerçekten çok hoş bir anlatımla yazılmış. 


Spoiler : 
Çoğu kişi kitabı okumuştur ya da filmi izlemiştir fakat yine de spoilerları ayrı bi şey için de anlatıyıım :P. Bi kere okurken çok etkilendim. Katniss'in avcılığından, böyle kendini yaşatabilmesinden, yazarın herbi şeyi okuyucuya bu kadar güzel aktarmasından cidden çok etkilendim. Katniss'in Peeta'nın onu gerçekten sevdiğini anlamamasına cidden şaştım hoof. Sonra kardeşine olan sevgisi de etkileyiciydi. Peeta da çok tatlı :3 Cidden böyle Katniss için birçok şeyi göze alması falan çok hoştu :) of Peetaaağğ. Yazarın, kahramanların giydiklerinden yediklerine kadar her şeyi gözümüzde eksiksiz canlandırabileceğimiz kadar iyi anlatması da çok etkileyiciydi. Kısaca bütünüyle gerçekten çok ETKİLEYİCİYDİ...
Spoiler Son


Zaten okumayıp izlemediyseniz de ününü çok duyduğunuz bir seridir. Açlık Oyunları da ilk kitabı. Beğeneceğinizi umuyorum - biliyorum - Alın okuyun hemen diyoruum , başka da bi şey demiyoruum :P ♥




















"Senin gibi yakışıklı bir delikanlı...Mutlaka özel bir kız vardır. Haydi bize ismini söyle"  dedi Caesar. Peeta iç geçirdi. "Bir kız var elbette. Onu gördüğüm ilk andan beri aşığım. Ancak,toplama gününe kadar varlığımdan bile habersiz olduğuna eminim."
 Kalabalıktan sempati sesleri yükseldi.Karşılıksız aşk konusu büyük bir rağbet görüyordu.
"Yoksa başka bir sevgilisi mi var ?"
"Bilmiyorum ama ondan hoşlanan çok erkek var." dedi Peeta.
"O zaman,yapman gerekeni söyleyeyim. Kazanıp,eve dönüyorsun. Herhalde o zaman sana hayır diyemez,değil mi ?"
"Bunun bir işe yarayacağını sanmıyorum." dedi Peeta."Yani kazanmak benim durumumda bir şey ifade etmiyor."
Caesar kafası karışmış bir halde,"Ama neden ?" diye sordu.
"Çünkü," dedi Peeta kıpkırmızı bir suratla adeta kekeleyerek. "Çünkü...Benimle birlikte,o da buraya geldi."








                               RUE 





Sayfa Sayısı : 384        Puanım : 5 



1 yorum:

  1. heey. kitabı çıkmış tanıdığım üç blogır var. bak onlarınkini de böyle yorumlasan ya. çok hoş olur :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...