21 Temmuz 2014 Pazartesi

Film Yorumu : Léon






Film Özeti :
Mathilda, New York’ta yaşayan ailesi dağılmış 12 yaşında küçük bir kızdır. Ailesini sevmeyen Mathilda için en değerli varlığı küçük kardeşidir. Babası uyuşturucu işlerine bulaşınca mafya ailenin tüm bireylerini öldürür. O sırada alışverişte olan Mathilda ise olaydan kılpayı kurtulur ve Leon’un kaldığı daireye saklanır. Leon ise çok soğukkanlı bir katildir. Ancak Mathilda’ya karşı içten bir sevgi besler ve ona kol kanat gerer. Aslında babalık, arkadaşlık gibi kavramlar ona çok yabancıdır.







Kesinlikle mükemmel bi filmdi Léon... İsmini çok duydum, biçok kişiden "kesinlikle izlemelisin" şeklinde yorumlar aldım fakat filmi Tumblr'da gördüğüm "Tatilde İzlenilmesi Gereken Filmler" şeklindeki bi tavsiye listesi üzerine izledim. Gerçekten çok güzeldi, çok başkaydı. Filmde işlenen tema kesinlikle aşk değildi. 12 yaşındaki bi çocuğun ve bu çocuğu yanına alan ondan yaşça büyük olan Léon'un birbirlerine olan derin sevgisiydi sadece. Filmdeki duygu, film oyuncuları, film şarkıları, filmin sonu o kadar güzeldi ki film bitti, Shape Of My Heart'la cidden böyle iç çeke çeke ağladım uzunca bi süre :/





Kesinlikle izlenilmesi gereken bi film diye düşünüyorum. Zaten bir çok insanın yorumu bu yönde :') Aralarındaki bu büyük sevgi gerçekten çok, çok güzel :) Sonu da gerçekten çok güzel ve duygusaldı.
Spoiler :
Ah Leon ah :( Sonunda bombayı patlattı cidden. O adam da öldü fakat gerçekten o şekilde ölmesini beklemiyordum. Mathilda ona olan duygularına aşk dese de gerçekten çok büyük bi sevgiydi :') O veda sahnesi, ölüm sahnesi, çiçek dikme sahn esi bile çok hoştu. Mathida'nın ona okumayı öğretmesi, birlikte eğlenip gülmeleri... Böoyle filmi başından sonuna kadar düşündüğümüzde yine duygulandım ki bakmayın siz benim duygulanmama. Film başlı başına dram değil. Aksiyon kesinlikle. Ve gerçekten bildiğiniz kaliteli film. Tek kelimeyle mükemmel :') 





 Bi kere bu gülme sahnesinde ben de koptum :Dd. Cidden çok tatlı gülüyodu ama :D





























































Giflerle sanırım filmi biraz özetlemiş oldum ama olsuun :D :3 Bu kadar güzel giften sonra tekrar izleyesim geldi ve gidip sen de izlemelisiin ! :D İyi Seyirleer :)

Léon Fragman + Shape Of My Heart :



Puanım : 5



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...