13 Aralık 2015 Pazar

Kitap Yorumu: Aska Var Mısın? (Eversea #1) - Natasha Boyd



"Eğer geleceğimde olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim."

...kokusunu derin derin içime çektim. Sonra ağzımı kulağına yaklaştırdım. "Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın."


Sorumlulukları ve kendine olan güvensizliğiyle boğuşan, güneyli bir genç kız...Her şeyini kaybedebileceği son skandalından kaçan, Hollywood'un en gözde megastarı...Onları sonsuza dek değiştirecek, tesadüfi bir karşılaşma, imkânsız bir birliktelik ve masalsı bir aşk hikâyesi...

Facebook'ta katıldığım bi çekilişte elime geçen bu kitabı gerçekten çok beğendiim! Okumayı uzun süredir erteledim ama başlayınca da elimden bırakamadım ve hemen bitiverdi -_- 
Üstelik kitap Natasha Boyd imzalıı ♥♥♥ Cidden kitap bitince 'Ya bu kadar da sonu olmayan bi son olmaz kiii' diye triplere girdim ama sonuç olarak öyle yani sonu birazcık havada...



Konusundan biraz bahsedecek olursam;
Bir yanda küçük bir kasabada yaşayan Keri Ann, bir yanda da tüm ülke tarafından bilinen megastarımız Jack'imiz var. Ve anlaşılacağı gibi ikisinin arasında yaşanan yoğun aşkı okuyoruz. Kitap gerçekten güzeldi. Okul sebebiyle kitap okumayı azaltmıştım fakat okumayı o kadar çok özlemişim ki kitaba başladığım gibi bitti - ki tabii ki bunda kitabın etkisi de büyük. Çok eğlenceli ve çok samimi bir kitaptı. İçeriği sebebiyle daha çok 15 yaş üstüne hitap ettiğini düşünüyorum. Konuyu kavradığınızda, Jack ve Keri Ann'in arasındaki yoğun duyguları anladığınızda kitabı daha çok seveceğinizi düşünüyorum. Sonuna doğru biraz uyuz olsam da (spoiler vermemeliyim vermemeliyim vermemeliyim....) kitabı genel olarak çok sevdim :D Kafanızı yatıştırmaya ihtiyaç duyarsanız, hoş bi aşk hikayesi okumak isterseniz alıp okuyabilirsiniz bence :') Şimdiden keyifli okumalar...

Spoiler


Jack... Natasha o kadar güzel anlatmış ki Jack'i,okuyup da etkilenmeyen bir bayan okuyucu olabileceğini düşünemiyorum ben :D Keri Ann de kötü bir bayan karakter değildi bence. Olaylar çok çabuk gelişse de Jack'in cazibesine karşı koymaya çalıştı - başaramadı o ayrı -. Jack geri döndüğünde, Ann yapması gerekeni yaptı güçlü durdu. Sonuna doğru üzüldüm ama bence de olması gereken buydu. Audrey ve Andy cidden sinirlerimi bozdu fakat en azından olaylar çok karışmadan gerçek ortaya çıktı.


Jack ve Keri Ann'i gerçekten sevdim. Kısa sürede gelişse de birbirlerini bu kadar çok sevmelerini-çok sevdim. Joey'in okul hayatı boyunca erkekleri Keri Ann'den uzak tutması çok sevimlice geldi banaa :D Ve Jazz... Gerçekten mükemmel bi arkadaş bence. Her zaman her yerde Keri Ann'in yanında olması çok çok güzel. Umarım hepimiz Jazz gibi bir dosta sahip oluruuz ^,^


Spoiler Sonu


Okumanızı tavsiye ediyoruum :D Sonu can sıkıcı ama ikinci kitap var neyse ki... 
İyi Okumalaar :D Bu arada Like I'm Gonna Lose You şarkısının kitapla çok uyumlu olduğunu düşündüm onu da dinlemenizi tavsiye ederiim.



Puanım : 4


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...