25 Temmuz 2016 Pazartesi

Pabucumun Ajanı #2 - Asude



Macera yandığı yerden devam ediyor!

Evet, o ateş hâlâ yanıyor ve kimse söndürmek istemiyor!


Tuna Üstüner'le yaşadığım delidolu, dengesiz, kavgalı, bir o kadar da tutku dolu aşkım bana yepyeni bir hayat bahşetmişti. Öncelik sırasında birinciliği kimseye kaptırmayan bu adamın kollarında, bakışlarının gölgesinde, sahiplenici varlığının esaretinde olmak müthişti. Yeni bir kimliğe sahip olmuş, Deniz Üstüner olmanın lüksüne varmıştım. Kurumsal Kasıntım beni kendi dünyasına almış ve benim dünyama girmişti. 

Her şey o kadar güzeldi ki, bir hayal gibi…


Ta ki o güne kadar!


Saklanan sırlar çözülüp, gizlenen yalanlar açığa çıkınca, o hayal dünyası da yıkıldı. Ama benim o enkazın altında kalmaya hiç niyetim yoktu. Peki, buz tutan bir kalbi yeniden ısıtabilir miydim? Belki bunu ben yapamazdım, ama kaçınılmaz olarak yeniden bir araya geldiğimizde, Tuna'nın kalbi bu savaşa tek başına girmek zorunda kalacaktı.


Bir yandan yaralı kalplerimizle biz, diğer yandan tatlı ve gizemli bir aşka yelken açan Yasemin ve Mert…


Kazanan aşk mı, ayrılık mı olacak?

Bildiğim tek şey, bu hikâyede herkes yanacak!





Herkese merhabaa!
Pabucumun Ajanı-2 yorumuyla karşınızdayım. Yaklaşık bir ay önce falan bitirdim ama açıkçası bu seriye hiçbir şekilde ısınamadığım için yorumunu giresim gelmedi...

Bu kitaba ilk kitaptan sonra ön yargımı yıkarak başlamaya çalıştım ve hani düşününce kesinlikle berbat bir seri değil. Başta da dediğim gibi ısınamadım sadece. Nedeni de: 'aha masum bir aşk sahnesii' dediğim her sahnede beni hüsrana uğratıp sonunda illa ki birbirlerinin üzerini yırtmak isteyen Deniz ve Tuna'ya bağlaması...
Ya ne biliyim kitap çok beğenilmişti ve tatlı görünüyordu. Hani kafa dağıtırım güzel bişeyler okurum diye aldım. Nitekim öyle de oldu, kafa dağıttım fakat bu hayal kırıklığı yaşadığım gerçeğini değiştirmiyor.

O kadar beğenen arasında tek ben kötü yorum yapıyormuşum gibi hissediyorum fakat cidden ısınamadım.O tatlı kapakların ardında sürekli sürekli ve sürekli arzu okumak beni bi zaman sonra çok sıktı.

Spoiler: Bunların haricinde yeni çiftimiz Mert ve Yasemin'i sevdim. Olayların açığa çıkış aşamaları ve kitabın okunabilirliği güzeldi. Sonunda kötü karakterin Ahmet'in annesi olmasına şaşırdım doğrusu çünkü iyi niyetinden başta şüphe etsem de sonradan sevmiş gibi olmuştum kadını... Ama neyse ki çiftimiz fırtınalı günleri atlatıp bir de çocuk sahibi oluyor.♥ Een sonda da Tuna'nın yazmış olduğu bir mektup var romantikli
Spoiler Sonu


Kitap güzel bitti ve hani genel olarak eğlencelimsi bir kitap olduğu için "hoştu" diyerek bitirebilirim yorumumu. Okumazsanız bir şey kaybetmezsiniz diye düşünüyorum. Fakat merak ederseniz, illa almalıyım diye düşünürseniz de akıcılığı iyi, yani ısınamasam da kitap okuttu kendini. Hoşuma giden, çok tatlı bulduğum yerler de vardı yani ehe.

Deniz Üstüner'in şarkısıylaa bir daha ki yoruma görüşmek üzereee


Puanım: 3,5
Yazar: Asude
Sayfa Sayısı: 653




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...